31 marca 2020

Wizytówka Google – przydatne informacje

Google to wyszukiwarka, z której korzysta cały świat. Warto wykorzystać to, aby zdobyć klientów, zakładając firmową wizytówkę w Google Moja Firma. Taki profil jest bezpłatny, a pozwoli kontaktować się z klientami z całego kraju. Twoi klienci będą mogli dzwonić, pisać wiadomości i wystawiać opinie, im więcej interakcji, tym większe prawdopodobieństwo sprzedaży produktów czy usług.

 

Wizytówka Google – jakie zdobędziesz informacje?

 

Posiadając swoją wizytówkę w Google, zdobywamy wiele cennych informacji. Widzimy, jak klienci korzystają z wizytówki naszej firmy, czyli ile jest wyszukiwań, wyświetleń, rezerwacji czy dodania do obserwowanych. Aby jeszcze bardziej przyciągnąć klientów, warto w firmowym profilu publikować zdjęcia oraz zamieszczać informacje, podkreślające wyjątkowość naszej firmy. Jeśli więc mamy w ofercie nowy produkt czy usługę, warto o tym poinformować swoich klientów zamieszczając aktualne informacje.  Z pewnością zwiększy to ciekawość i ruch na stronie, jeśli klient będzie mógł zobaczyć ciekawe realizacje firmy czy przydatne informacje. Warto również zadbać o to, aby nasza wizytówka Google posiadała jak najwięcej pozytywnych opinii . Nie tylko profil naszej firmy stanie się wtedy atrakcyjny dla klientów, ale również wpłynie to na nasze pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania.

 

Wizytówka Google daje nam wiele możliwości dotarcia do klientów i umożliwieni im dokonania zakupu. Nie musimy posiadać strony internetowej, by sprzedawać swoje produkty czy usługi. Potencjał takiej wizytówki jest ogromny, tylko należy odpowiednio nią zarządzać, odpowiadać na opinie klientów, dzięki czemu będą czuć, że ich zdanie jest dla nas ważne, a to już mały krok do zbudowania wzajemnego zaufania, co przełoży się na zyskanie wielu stałych klientów.

 

SHARE:
BIZNES 0 Replies to “Wizytówka Google – przydatne informacje”
codeengineers