28 listopada 2019

Negatywne opinie w Google – jak sobie z nimi radzić?

Jesteś właścicielem firmy i każdego dnia dokładasz wszelkich starań, by stale się ona rozwijała? Nie ma więc nic dziwnego w tym, że każda pozytywna opinia, jest dla ciebie dużo warta. To właśnie dzięki niej wiesz, że Twoja firma rozwija się i idzie w dobrą stronę, a Twoi klienci są zadowoleni, a pracownicy są usatysfakcjonowani z pracy u Ciebie. Niestety zdarzają się dni, kiedy nagle pojawiają się negatywne opinie w Google. W takim wypadku z pewnością pojawia się u Ciebie złość. Oczywiście pierwsza myśl, to konkurencja, która chce Cię zniszczyć. Jednak budzisz się do działania i zastanawiasz się, co zrobić teraz. Jak zmienić negatywne opinie w Google, jak je zmienić i jak sobie z nimi radzić, by móc skutecznie utrzymywać dobry wizerunek firmy?

Odpowiadaj na negatywne opinie w Google

Najlepszą obroną w tym wypadku, jest odpowiadanie na negatywne opinie w Google. Pamiętaj, że Twoi potencjalni klienci z pewnością sprawdzą wszystkie opinie na temat firmy, zanim zdecydują się na skorzystanie z jej usług. Tak więc sprawdzą również te negatywne opinie. Jeżeli jednak szybko odpowiesz na nie, a do tego zrobisz to w profesjonalny sposób, to takim zachowaniem pokażesz swój profesjonalizm, który zrobi na innych wrażenie.

Teraz pewnie zapytasz, jak odpowiedzieć na negatywne opinie w Google? Jeżeli osoba komentująca nie jest Twoim klientem, to koniecznie zaznacz to w odpowiedzi. Przykładowa odpowiedź w takiej sytuacji:

„ Witamy, niestety nie figuruje Pan/Pani w bazie naszych klientów. Prosimy się o zgłoszenie się na numer telefonu (…) w celu wyjaśnienia sytuacji.”

Warto również odpowiadać na pozytywne opinie. W ten sposób pokażesz, że Twoja firma interesuje się klientem.

SHARE:
BIZNES 0 Replies to “Negatywne opinie w Google – jak sobie z nimi radzić?”